lördag 6 december 2008

081206 Rockfesten

Blir lite skrivet idag. Är jävulskt seg idag. Julfest med rocktema igår. Svinroligt!!!

Här kommer bilder istället.

Långbord vid middagen
Mitt bord
Musiktävling efter maten
Om jag inte visste hur Filip Hammars far såg ut skulle jag gissat på att Mojje klätt ut sig till honom



Folk


Ena änden på bordet


Nirvana hade en spelning


Mice och jag i baren


"Ladda grabbar, häll i er bärsen. Pilla in en prilla och förstå att ni är kungar ikväll!"
Madde med blicken


Foo Fighters garvar i baren
Linda är sur och Karo är glad


Mice trivs med damerna


Jag och Björne spexar


Teres och Erika kaxar sig på dansgolvet

Johan är helt enkelt underbar, bjuder här på en show

Karo håller låda

Jag är glad - nå jävulskt


Gänget som vann musiktävlingen
Rock-Anna


Rock'nRoll


Björn vill ha mer sprit och jag börjar bli lite trött

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha vilka roliga bilder :) Vi hade ju sjukt roligt igår :) Ses på Måndag, kraaam!