tisdag 12 januari 2010

100112 Nu rensar jag lillevännen...

...dvs min dator. Imorgon skall den (troligtvis) lämnas in för uppstädning, vilket innebär total tarmtömning. Sen ska grafiken uppdateras och seeen kan jag förhoppningsvis äntligen få installera mitt sims 3 som jag snart ägt i ett år utan att fått spela då min sega dator inte riktigt klarat av det stora spelet :)

Imorgon efter jobbet kommer pappsi in till stan och hämtar upp mig och F. Då ska vi åka och kolla på nya tapeter och golv till vårat lilla sovrum som ska bli så fint :)

Fick äntligen min försenade julklapp av F häromdagen. SATC-boxen (:)) och det bästa av allt - Törnrosa och Micke och Molle! Nu har jag totalt 3 filmer i vad som ska bli den ultimata samlingen av väl utvalda gamla Disneyklassiker. Om jag nån gång får barn ska de minsann inte få fingra på den. De får köpa egna för jag ska glasa in min samling!

Morsan har nyss varit här på middag, stekt lax, klyftisar och romsås..MUMMA!

Var på årets första träningspass idag. Nu är man på gång!

På fredag blir det biopremiär med brudarna, Snabba Cash. Läste boken på semestern. Hoppas filmen håller måttet.

Puss på er

Inga kommentarer: