lördag 20 februari 2010

100220 Skön helg

Hej,

Nu är det skönt med helg. Igår hade vi afterwork på jobbet. Jättetrevligt var det. Vi satt och surrade, käkade pizza och spelade rockband. Fram till ett höll vi ut sen började jag gäspa och det var dags att åka hem.

Idag var det tänkt att vi skulle fira Fs mamma som fyller år genom att gå ut och käka. Men hon var inte så pigg så det blev inställt. Tror att det kan bli så att mamma kommer hit med wiweka en sväng ikväll efter de har varit på bio. Jag har varit duktig nu på morgonen. Gick upp medan F sov och städade hela lägenheten :) Jag har nyss fått upp F och vi väntar nu på att Carro ska komma hit så ska vi ta en promenad medan det fortfarande är ljust ute. Imorgon var det tänkt att vi skulle ut och bowla med kusinerna från malmö och sedan käka på Kina, men nu verkar det som att det också blir inställt då kusinerna inte kommer upp på grund av stormen i södra sverige. Jag skulle inte heller vilja riskera att bli fast på ett tåg mitt i ingenstans.

Nej nu ska vi gå ut i solen!

Puss

Inga kommentarer: