fredag 17 oktober 2008

081017 Äntligen Fredag!

Hej!

Kaos på jobbet just nu. Jobbar över varje dag. Men det är kul! Samtidigt tär det på en...

Jag mår i allafall bättre. I tisdags var jag hemma från jobbet efter att inte ha sovit vare sig natten till måndag eller tisdag. Där någonstans under tisdagen vände det. Vet inte varför, men sakta men säkert under veckan som gått har klianfallen varit lindrigare och jag har inte lika svårt att sova. Nu är det fredag och jag har sovit helt två nätter på raken. Utan att vakna av att jag kliar mig och utan att vakna helt öm i huden. Nu jävlar ska det bli bra!

Jag var på sjukhuset på torsdagsmorgonen för att bli undersökt ifall jag skulle få gå på solbehandling. Det skulle jag. Läkaren skrev brådskande på min remiss och de ringde redan idag - 1 dag efter alltså. Det gäller att man kommer på sjukhuset för att det ska hända något. Vårdcentralen SUCKS!

Det ironiska var att när jag var till privatläkaren berättade han om solbehandlingen och sa "första gångerna kommer du sola väldigt kort, typ 2-3 minuter åt gången kanske för att huden ska vänja sig. Han hade fel. Jag ska dit på måndag morgon och sola TJUGO SEKUNDER! Kan det verkligen hända något på 20 sekunder...jaja vi får väl se.

Elin är här :) vi ska "vara med varandra ikväll". Hihi. Ligga i soffan och se idol. Mysigt att bara ta det lugnt Nästa helg är det fest. Elin ska ha fest för släkten (och mig ;)) och Hakim ska ha avskedsutgång inför lumpen - Samma kväll!

Känner mig lite splittrad. Vi får se hur det blir.

Nu ska jag sluta blogga och gå och vara social med Elin. Nu skriker hon att F är på tvSTs hemsida. Ska gå och kolla vad hon gastar om...

MOFASA!

Inga kommentarer: