måndag 20 oktober 2008

081020 Ny vecka, nya erfarenheter

Hej,

Idag är det måndag. Jag sitter hos mormor och morfar. Har käkat middag här med mamma. F har varit och tränat och är nu på O'leareys med grabbarna och kollar på Giffarna.

Idag var jag på min första solbehandling på sjukhuset. Tyckte innan att det skulle kännas lite obehagligt att klä av sig helt naken framför en främmande människa, men sjuksystern var så trevlig och snäll så det var inga problem. Kändes dock helt sjukt att gå upp extra tidigt, ta sig till sjuhuset, sitta i väntrum och hela den biten för att sola i 20 sekunder. Men när jag såg mig i spegeln några minuter efteråt så var jag rödflammig om kinderna, så det hinner visst hända lite ändå ;) på onsdag ska jag få avancera till att sola 25 sekunder, haha!

Nu är jag trött. Slitig dag på jobbet igen. Men vilket härligt gäng! Jag har så roligt på jobbet så jag hinner inte tänka på att det är jobbigt. Är dock trött nu. Längtar efter min krambjörn.

Nu ropar mamma att vi ska gå hem. Bäst att lyda ;)

Jag ska klippa mig i veckan. Ska försöka boka tid åt mig och mormor samtidigt eller åtminstone intill varandra så vi kan gå dit samtidigt. Mormor gillar inte att gå själv. Inte jag heller för den delen :)

Längtar till lön, har nog aldrig varit så fattig som denna månad. Ändå bor jag hos mamma nu. Knasigt!

Vi lade nytt bud i fredags, minns inte om jag redan skrivit detta. Har inte hört något sen dess. Hoppas fortfarande även om jag känner i maggropen att vi inte kommer få den.

Carro med familj var på middag hos mig och mamma i lördags. Jättekul! Har saknat dem allihopa. Vi spelade två omgångar med Buzz. Carro vann ena gången och jag andra. :) Har saknat henne så!

Nu ropar mamma igen, dags att kila!

So Long. MOFASA!

Inga kommentarer: