onsdag 22 juli 2009

090722 En trubadur på toaletten...

Kan man nästan säga att vi har. En granne med gitarr brukar sätta igång på kvällen. Man hör honom bäst på toaletten. Igår satt jag där och läste min Kalle pocket och nynnade med till eeeyyy oooh im tired of using technologyyyy :)


Kort om tiden som gått:


Efter helgen i Fs stuga åkte vi på måndag till njurunda för vår månatliga mor och dotter-middag som har utvecklats till en mor-dotter-dotters flickvän-mors väninnan-middag. Carro, Marie, mamma, jag, Marlene, Anna och Nunne är vi nu i vår lilla grupp. Jätte trevlig kväll med middag ute på gården och tjejtjatter till sent på kvällen. Nästa gång ska vi vara hos Nunne :)


Sen var det gatufesten under veckan som följde. En oerhört rolig vecka med mycket fest :) lägger upp lite bilder sen.


Sen var det jobb igen nästa vecka. På fredag skulle vi "tacka av" Mice som slutade hos oss :( och Sara som skulle byta grupp. Det blev hemma hos mig med pizza, vin och Rita&Gissa och lite egenskapat charader - trevlig kväll! Lördagen jobbade F så jag passade på att åka till mamma och käka middag och sen åkte vi med Pippi ut till Urban och Kattas stuga och hälsade på dem.


Sen var det jobbvecka igen. De senaste helgen blev en riktig festhelg, dock helt oplanerat. Hade tänkt att ta det lungt men så fick jag veta att det var 90-klubben på stads, vilket är ngt som jag längtat efter ända sen i våras. Fan va kul vi hade! Alla gamla klassiker från när man var på disco typ i sexan. Jag gick ut stenhårt på fredagen eftersom jag inte hade annat inplanerat än att vila resten av helgen. Men det fanns andra som hade planer. Så på lördagen drog vi ett gäng till Finnen i Söråker och grillade. Skithärligt väder :) Sen blev det typ fest där vilket slutade med att vi tog taxi till stan vid tolv och innan man visste ordet var stod vi på dansgolvet på stads igen och röjde. Jätterolig kväll igen. Längesen jag dansat så mycket på en och samma helg. Jag måste verkligen utöka mitt krogområde.


Igår, tisdag var jag och Elin bjuden till morsan på middag och sen spöade jag dem i Buzz vilket kändes skönt. Idag efter jobbet tog jag och brorsan bussen till njurunda och grillade med pappa, Taina och lillfimpen. Sen spelade vi Hjärter vilket jag aldrig gjort förut och det gick inte direkt bra, men trevligt hade vi. Nu sitter jag på balkongen och väntar på att älsklingen ska komma hem. Han har varit i stugan sen igår och borde vara på ingång snart. Sen ska jag lägga mig och sussa. Till helgen ska jag ta det jävligt lungt. Elin försöker övertala mig att följa med på nån festival i Härnösand, men nu får det vara nog för ett tag.


Är sugen på att planera vår resa nu!!!


Måste även säga grattis till Lill-Blomman som fått en son! :)

Inga kommentarer: