torsdag 30 juli 2009

090730 Bilbingo

Hej,

Igår spelade jag bilbingo med Lollo, Elin, P-O, Krille och mamma vid tonhallen. Jag hade aldrig gjort det förut. Men oj vad mycket det var att hålla reda på. Först var det 10 vanliga bingobrickor att hålla reda på, sen var det lilla rövaren, stora rövare, förbingo osv. Jag trodde det skulle ta ca 45 min, men fan heller. Över 3 timmar spenderade vi där! Men det var kul att hänga med brudarna igen, har saknat det.

Nu sitter jag hemma och har kvällsfikat. Sofie och jag pratade om det idag på lunchen...man kvällsfikade alltid när man var liten, men det har liksom växt bort. Nu när F kom hem från jobbet tänkte vi poppa lite popcorn till tvn innan det var dags att sova men då kom jag på; KVÄLLSFIKA! Så då blev det limpmacka istället. Mysigt!

Imorrn är det fredag. F ska jobba och jag har inget större inplanerat. Hade tänkt städa och ta det lungt. Men men...den som lever får se. Nu ska jag kramas med min älskling som det känns som jag inte träffat på flera dagar.

Kram på er!
Jag och Baby

Inga kommentarer: