fredag 31 juli 2009

090731 Gardiner och hemmagjord glass

Hej,

Äntligen Helg!

Idag efter jobbet sa jag hejdå till F som gick på jobbet. Sen försökte jag sitta i solen på balkongen och läsa lite. Gick väl en halvtimme sen var jag sjöblöt. Sen käkade jag lite och traskade bort till Carro med mina ofållade gardiner som hon sydde klart åt mig - Tack Carro!

Hon hade gjort hemmagjord glass i syrrans glassmaskin som vi smaskade på medan vi garvade åt AFV. Strax före nio gick jag hem och sen har jag suttit och nördat sims och druckit lite lite vin halva kvällen. Nu är jag trött så nu tänker jag sova. Imorrn ska jag städa (vilket jag borde ha gjort ikväll) och sen ska jag och F försöka ta vara på dagen innan han ska gå och jobba igen.

Puss på er och trevlig helg!

- Du kan smsa eller riiiinga! Smsa elleeeer...?
- Riinga...?
- Bra där!

Inga kommentarer: