tisdag 3 mars 2009

090303 Fiskpinnar

Halloj,

Idag har varit en ganska bra dag. Efter jobbet gick jag och F och handlade sen gick vi hem och stekte fiskpinnar. Sen myste vi ner oss i soffan och kollade på vänner. Sen gjorde han sig iordning och gick ut med grabbarna.

Om exakt en vecka blir jag särbo. F flyttar till Norge. Känns förjävligt när jag tänker på det...därför tänker jag inte på det! Så jag mår ganska bra just nu.

Men nu när jag sitter här själv kan jag inte låta bli att fundera på om jag ska palla att ha det så här tomt i "2-3 månader". Jag litar stenhårt på mina vänner och mamma. Elin har lovat att hon ska flytta in här så fort Fredrik åker och jag tror hon kommer rädda mig. Orkar inte fundera på detta mer nu.

Har nyss kollat på desperate. Säsongsstart ikväll. Tråkigt, för jag älskade det så mycket men jag missade så mycket där ett tag så nu ger det mig inte samma kick. :(

Sitter och slötittar på Christine nu, har jag missat nåt eller har hon blivit gay?

Jag har äntligen lämnat in min kamera på lagning. Verkar dock dröja innan jag får tillbaka den igen. Men sen då jävlar blir det bilder här igen! ;)

På lördag ska jag och F på tyskens 25-årsfest med död och zoombie-tema. Kan bli intressant. Hihi.

Nu ska jag nörda sims och sen sova. Natti på er!

Inga kommentarer: