fredag 6 mars 2009

090306 Blandade känslor

Hej på er,

Denna vecka har varit både upp och ner, mest ner.

En av mina närmaste arbetskamrater är inte längre kvar. Känns förjävligt. Allt kom helt plötsligt också, man var inte förberedd alls. Har grubblat mycket på detta under senare halvan av veckan och jag vet fortfarande inte vad jag ska säga förutom att jag tycker att det är jävligt tråkigt och det blir inte lika roligt på jobbet längre.

Nu är det i alla fall fredag och jag är hos mamma. Lillebror och hans polare är här med mig. Hade tänkt att käka här sen skulle mamma och jag till Elin och Pia och kolla på let's dance. Nu verkar det inte bli att vi åker dit så jag hoppades att Elin ville komma hit men hon verkar inte så sugen på det vilket jag kan förstå.

Hade inte tänkt att gå ut ikväll. Men så insåg jag att Lazee kommer till stadshuset ikväll och även om han bara har en stor låt (i min värld) så är den väldans bra och jag blev lite småsugen. Sen kom älsklingen till mig, med gratis entrebiljetter så då blev man ju om möjligt ännu mer taggad. Men för att jag ska gå ut så behöver jag Elin så just nu vet jag inte hur det blir. Kanske blir kvar hos mamma ikväll vilket iofs känns lite tråkigt.

Haha, måste även nämna att Elin har NYST AV ETT REVBEN! värt att nämnas om och om igen. HAHA!

F jobbar sin sista kväll ikväll. Anna Ternheim spelar uppe på stads och där jobbar han.

Känner att jag inte bloggar särskilt sammanhängande just nu då jag störs hela tiden av diverse människor i den här lägenheten så jag tror jag slutar nu.

Hoppas alla får en trevlig kväll!

Inga kommentarer: