fredag 5 juni 2009

090606 Bild-potpurri

Nu när jag satt och rensade mina gamla bilder dök en hel del upp som man helt enkelt glömt. Fan vilken tur att kameran finns! Bjuder på ett axplock av gobitar från forntiden...

Vattenfall hos Lollo -07



Piratfest med stadshuspersonalen början på -08



Haha! Ett helt långbord med sveamöss-prydda kontorsråttor på julfesten -07


Lillebror, mamma och jag på Carro och Elins studen -07 (jag som gjort skyltarna ;))



Alla kusiner samlade hos mormor och morfar (storebror saknas dock) i början på 07



J och Peerdy rider på Jeppan på min 21-årsdag på Fredsgatan



Jag och F är jättenykära hos Lollo sept -07




Lilla Lina, Lollo och Henke röjer på avskedsfest i Henkes stuga sommar -07




Haha jag och Lollo är snygga dagen innan vi åkte till huset i Spanien första gången maj -07



Elin, jag och skattefriadunken i Sälen 07-08

Jag BLOND, haha -05 nån gång ;)

Lollo och jag trivs vid vinhyllorna i spanien -07




Jag och pappa på mc vid brudarnas student -07



Stor skräckfilmskväll hos mamma -07
Vilka minnen!

Inga kommentarer: