tisdag 9 juni 2009

090609 Trött

Hej,

Lördagen var jättekul. Först åkte Carro och jag upp till mamma och käkade middag. Sen kom Lollo och Po dit och vi myste alla ner oss i soffan med vin. Efter en stund kom Pia och lite senare Katta. Sen mina vänner kom huvudpersonen - Den underbara Elin kom hem från Turkiet och direkt från flyget till mamma för att festa med oss. Skönt att ha dig hemma!

Sen tjattrade vi och såg fotbollen - vilken besvikelse. Efter det stack Carro och jag hem till grabbarna som suttit hemma och kollat på fotbollen. Synd att resten av brudarna inte följde med. Kvällen följde i Kaptenens tecken ;) och dansen naturligtvis. Skitbra musik för en gångs skull.

Söndagen var vilodagen. Det enda vettiga vi gjorde var väl att rösta. I övrigt njöt vi av grillning på balkongen och kollade på tennisen, som jag trots förlusten inte kan tycka var en besvikelse.

Mitt i arbetsveckan nu, jobbigt är det. Faktiskt. Var helt slut igår och är helt slut idag. Nu ska jag sussa.

I övrigt så glömde jag uppenbarligen att ta ut mina linser när jag skulle lägga mig i söndags, för i måndagsmorse innan jobbet skulle jag stoppa in linserna i ögonen, men linskopparna var tomma. Var fan var linserna? Jo, fastetsade i mina ögon. Många tårar och några liter linsvätska senare ordnade det sig och jag kunde gå till jobbet.

Inga kommentarer: