onsdag 23 juli 2008

080723 Första Inlägget!

Jag har tagit mig i kragen och skaffat en blogg!

Minns att jag skaffade en där precis i början, när alla skulle ha för ett år sen eller två. Men det blev ju som med allt annat - jättekul, i tre dagar eller så...

Tänkte framför allt för min egen skull försöka hänga kvar ett tag här, tror att det är bra. Man skriver ju inte direkt dagbok längre som när man var liten, trots att man kanske borde.

Jag är trött, jobbar imorgon och har sovit väldans dålig senaste tiden. Var dock på apoteket igår och köpte Valerina, så igår sov jag minsann gott. Satsar på samma metod inatt med.

F sitter med Emil och Max och spelar ngt högljutt tv-spel i vardagsrummet. Det kommer bli fest ikväll, för F's bror Patrick som har kommit in på skola långt bort och snart ska flytta. Avskedsupning skulle jag vilja kalla det. :)

Själv har jag tre dagar kvar av slit, men sen så - 14 dagars S-E-M-E-S-T-E-R! underbart!

Under denna stackars period ska jag hinna med
  • Min stuga


  • F's stuga


  • Winnerbäck


  • Bröllop


  • Festa


  • Bada
...och det viktigaste av allt...

  • SOVA
Det är nog inga problem. Jag kan vara riktigt effektiv när jag bara vill.

Men det här var ju trevligt, nu ska jag bara försöka fixa lite flådiga färger och kanske nån bild eller så. Tack för mig!

Inga kommentarer: