onsdag 2 september 2009

090902 Bäbisar och Män som hatar Kvinnor

Herregud vad bäbisar det ploppar upp överallt! :)

Fick bekräftat idag att Helena kläckt sin lilla tös igår, ser på Blommans blogg att hon äntligen fått komma hem på heltid med lillprinsen och sen är det minst 3 babysar på gång på jobbet. De dyker upp överallt.

Jag spontan-gick-ut med Carro i lördags. Hade en jättekul kväll med M.O.P på ett kokande stadshus. Storstädade även i lördag (syns dock inte längre). Vi snackar in och skura under diskbänken, rensa avloppet i duschen och göra ren kylen. Jag var fan svettigare än jag brukar vara efter ett träningspass innan det var färdigt.

Igår var det tänkt att jag skulle träna men var helt slut efter jobbet och hade tok-ont i magen. Somnade direkt i soffan när jag kom hem så jag blåste av träningen. BJ hade varit supersnäll och fixat Män som hatar Kvinnor till mig så jag och F låg i soffan och kollade på den och käkade chips hela kvällen. Underbart!

Idag efter jobbet blev det iaf träning. Först 30 min spinning följt av 30 min PowerCore. Jag som vanligtvis brukar gå på en timmespass av spinning tänkte att nu när det bara är halva tiden borde det gå lite lättare, även om jag förstod att tempot skulle vara högre. Trots det var jag precis lika slut efter det passer som jag brukar vara efter en hel timme :)

Nu har jag duschat och väntar på att F ska komma. Han har varit och spelat innebandy, vilket uppenbarligen tar 4 timmar för han stack innan mig och är ännu inte hemma :P

Min söta kusin Ida har kommit hem nu efter ett helt jävla år som au-pair i USA. Välkommen Ida!!!

Nu ska jag göra ngt annat. Soffan kanske?

Inga kommentarer: