lördag 6 september 2008

080906 Vin och sällskapsspel

Hallådill!

Nu är det lördag. Elin och jag var uppe med tuppen, höll jag på att säga. 11:30 kanske inte räknas som uppe med tuppen i och för sig, men för mig kändes det så.

Vi var på nya Barista och fikade med Johanna. Mysigt mysigt. Sen gjorde vi sällskap på bolaget och inhandlade lite vin.

Efter detta åkte vi ut och fisåkte lite, hamnade först på ica i Sidsjön där brorsan jobbar. Kom fram till att han och pojkvännen hans ska komma till oss och spela det svinroliga sällskapsspelet Alias ikväll. Där kommer nog vinet väl till pass. Vi stod alla tre och velade ett tag om vad vi skulle käka. Var länge inne på kött, men det slutade med potatisbullar. Blir nog underbart gott!

Sen gled vi vidare och hamnade utanför idrottshallen i Ljustadalen där pojkarna spelade sin första korpen-match för säsongen. Efter lite velande (mest från min sida) beslutade vi oss för att inte gå in, utan åkte vidare. Haha - jag gillar inte folk.

Vi hamnade på Birsta Cíty där jag köpte en underbar mysdress. Jag gillar mjukiskläder.

Nu är vi hemma. Hur kvällen kommer sluta har jag just nu ingen aning om. Kanske blir det bara spel. Kanske blir det utgång. Den som lever får se.

Längtar fortfarande till bion på söndag. Haha har lyckats hitta något som fick mig att skratta högt i biosalongen under reklamen innan Råttatouille. Njut!

http://www.youtube.com/watch?v=gm8D458W8pc

Inga kommentarer: