måndag 22 september 2008

080922 JOBB!

Ojojoj. Jag är slut idag.

Har haft en sjukt jobbig dag på jobbet idag. Men på något sätt är det förbannat roligt ändå. Men jag är helt slut. Karln är på hockey. Jag köpte lakrits och gick hem och segade ner mig i soffan direkt efter jobbet.

Nu sitter man här halv nio vid datorn. Ingen middag men är mätt på mitt godis. Fy skäms! Ska bli bättring jag lovar...

På fredag blir det fest! F är ledig. Jag tror seriöst inte han har varit ledig en löningsfredag sen jag träffade honom. På tiden ;)

Pratade en kortis med Carro på telefon idag. Skönt att höra hennes röst. Blir alltför sällan nu för tiden :(

Sitter och lyssnar på GES - Hon är min. Det var inte igår. Jag är på ngt sätt en sucker för tv-programmet Ensam mamma söker och jag misstänker starkt att det har att göra med den underbara svenska musiken som spelas i tid och otid under det programmet. Nu satt jag och googlade mig fram och lyckades hitta en låtlista från säsong ett på aftonbladet. Jippie! Så nu tankas det vill ja lova.

OH! Nu kom min underbara mamma förbi med en låda fantastisk spagetti och köttfärssås. Du är väl för underbar! Skönt att ha mamma på hemmaplan igen. Hon har varit två veckor i Spanien den räkan. Kom hem i lördags. Då sov jag hos henne :)

Fick även min yrseldricka - MALIBU! (fest på fredag som sagt)

Skulle vela haft Elin hemma ikväll men hon är borta på jobb. Gävle om jag inte minns fel?

Lollo kanske kommer hem på fredag skrev hon i sms idag. Hoppas hon kommer till mig då.

Med solen i ryggen
Och vinden i mitt hår
För mina steg mig ner till stranden
Och för en stund blir jag 5 år gammal
Måste sommaren verkligen försvinna så snabbt?

Inga kommentarer: