måndag 8 september 2008

080908 Måndagkväll

Hejhej,

Nu sitter jag här på madrassen på golvet med Fredrik och slökollar på Kristallen. Jag har insett att det är rent dårskap att städa undan den här jävla madrassen varje gång vi städar, för likt förbannat åker den fram varje gång vi ska se på tv, dvs varje dag! Alternativet vore ju förstås att köpa en större soffa där vi kan skeda utan problem. Jag menar vad är en film utan att ha sin älskling bakom sig som ömt kliar en på ryggen (..han kliar i ca 1 min och 23 sekunder, efter att du tjatat i ca 17 minuter, men det är inget vi pratar högt om).

Jag var på bio igår. Wall-E!

Jag måste erkänna. Av fem möjliga, får själva filmen, storyn inte mer än en svag 4...kanske en endast en stark 3. Men karakären Wall-E...oj oj OJ. Jag är kär. Tamejfan den sötaste och snällaste roboten jag någonsin sett. Helt klart värd att se! :)

Jag har solat idag. För länge. Brände stjärten. Inte kul :(

Har färgat håret. Ganska kul faktiskt, för jag lyckades med detta utan att få halva ansiktet och hela nacken full med färg som jag vanligtvis lyckas med.

Imorgon är det frukost på jobbet. Mumma!

På torsdag åker jag på Kick-off med jobbet till Borås...av alla ställen. Tror nog att det blir skitkul, har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig.

God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

EeeeevAaaaa :P hihi sötast ever!
dom ögonen kunde man inte motstå!