lördag 27 september 2008

080927 Fredagkvällen

I fredags var det fest på fredsgatan vill jag lova. Alla pluggande töser var hemma. Lollo, Ida och Elin. Det var kul att träffa dem igen!

Fredrik var ledig för en gångs skull vilket också var jättekul. Vi hade en rolig förfest hemma som innebar mycket tjejtjatter, alkolhol och korttrick. Här kommer lite bilder!


Ida och Elin visar sina vackraste sidor

Jag håller på att visa Abbe midsommarbilderna

Salami och Lanto spexar

Vi upptäckte vad skönt det var att släpa ut sackosäckar på verandan och ha det som tillfällig uteplats. F och Per kramas.
Lollo, Krille och Elin

Jag och F ute

Haha, störtskönt. Hakim är paff efter att just bevittnat lite trolleritricks av Patrik

Patrik försöker lära upp Hakim.

Salamin är söt

"Alla vinkar till kameran"

Pers korttrick imponerade inte lika mycket som Patriks...

Krille var hemma i stan! Han tog med sig sin nya underbar kamera. Jag sitter och är hänförd och avis

Elin visar var skåpet ska stå. Dricker Kapten direkt ur flaskan.

Pojkarna är som vanligt - sjuka i huvudet.

Kvällen fortsatte på Oscar och Open Mind. Segt i början men ack så roligt på slutet. Efter det var det efterfest, om man nu kan kalla de det, på Stadshuset. Jag ville mest hem och sova :)

På det stora hela en rolig kväll. Nu är det lördag och jag är trött. Ser på klockan nu att det faktiskt är söndag. F jobbar. Här sitter jag och äter godis. Ovanligt? Nej

Tror jag ska sova nu. Bästa låten för mig just nu --> http://www.youtube.com/watch?v=0W_SGoBFJxs

God Natt! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha! vilka läckra bilder!