onsdag 10 september 2008

080910 Vilse i mina kläder

Nu står jag här igen - vilse i mina egna kläder..

Har panik för jag är så stressad. Vad gör Anna då? Hon gör toast, sätter sig i soffan och tittar på Idol.

Haha måste flika in med att just nu ser jag en kille som heter Sven, lärare på 44 år som sjunger en Eric Gadd-låt.....ja herregud, haha! Byxorna under armhålan.

Nåväl. Anledning till att jag har lätt panik är att imorgon när jag går till jobbet kommer jag inte tillbaka förrän på lördagnatt. Jag ska på Kick-off med jobbet. Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, inte någon av de tre dagarna jag ska vara borta. Framförallt inte på själva middagen och festen.

Jag har inte tid att sitta här. Nu får det bli ordning på torpet. Återkommer troligtvis på söndag.

Byebye!

Inga kommentarer: