lördag 12 december 2009

091212 Phi Phi!

Hejsvejs!

Tankte bara saga att vi ar pa Phi Phi och har det bra. Vi valde att stanna har tva natter och ska aka vidare till Krabi imorgonbitti.

Vi ar alla jattetrotta ikvall efter att ha festat igar till 5-6 pa morgonen och sen upp vid 9 imorse for att aka pa en heldagstur pa 7 timmar runt oarna. Nu ar klockan tio pa kvallen och vi har just atit middag. Snart ska vi tillbaka till hotellet och sooooooova. :)

Puss puss!

PS. Sag att Erik vann idol! Jippiiiiie!

4 kommentarer:

Pappa sa...

Hej min älskade dotter. Längtar efter dig. (Erik vann idol.) Ska bli kul att få höra i från Krabi sen. Det känns inte alls för avlägset innan vi ska åka dit. Allt bra med oss hemma. Filip har jobbat extra tre kvällar i veckan. Vad vill du/ni ha i julklapp? Kram/pappa. Hälsa dem andra.

Pappa sa...

Hej igen gumman. Var rädd om Fredriks dator även om den inte går att få igång. Man kan plocka ut hårddisken ur den och kanske rädda bilderna och annat från den. Kram pappa.

Anna sa...

Hej Pappa! Jag langtar efter dig med. Vi ar radd om datorn. Kanske tar den till killen som jag kopte min av och ser om han kan fa ut harddisken. Troligtvis har det blivit kortslutning for den ar helt dod. Var jobbar filip? ar det pa body in motion? Ja vet inte vad jag onskar mig i julklapp...eller jo! en gratis hantverkare som kan hjalpa mig att byta golv och tapeter i sovrummet ;) haha. Nu ar vi i Krabi. Kom hit igar. Vi bor ca 10 minuter fran Au Nang stranden. Pa torsdag flyger vi till Bangkok om allt gar enligt planerna och shoppar dar tills lordagkvall da vi flyger hem. Vet du vad som hander pa jul? vad onskar du dig i julklapp? Puss

Pappa sa...

Hej Anna. Filip har jobbat på Arenan, men är mycket på body in motion med förhoppning på extrajobb där. Han får mycket beröm där,(även på arena) vilket är jättekul. Det där med "hantverkan" ordnar sig nog ska du se. Vi ska vara hos farmor på julafton. Jobbar sista natten nu. Är sedan långledig t.o.m. 3jan. bortsett 29&30 dec. Kommer inte på något som jag önskar mig i julklapp. Ha det bra. Puss/Kram.