onsdag 16 december 2009

091216 Sista dagen i Krabi

Hejsvejs!

Saaa var sista soldagen har. Idag har vi legat och pressat pa stranden for att forsoka fa lite farg. Kanns som den brunfargen man lyckades fa pa Bali har blekts bort pa nagot konstigt satt :( Man vill ju inte komma hem svinblek efter fem veckor. Fredrik den grisen behover bara ga over ett soligt torg sa ar han brun i ett halvar...maste vara tattarblod i den dar.

Naval...ag har hamtat ut tva nya glasogon idag som jag bestallde tidigare i veckan. Kanns jattekul :) ca 800 kr st for glas + bagar + antireflex och hela kittet! Det ar typ en femtedel av vad jag betalade for mina i Sverige. Kanns skont att ha nagra att vaxla mellan sa man inte ledsnar pa dem sa fort.

Imorgon ska vi upp med tuppen for 10:10 gar planet fran Krabi airport till Bangkok. Sedan vantar ca 2.5 dagar med SHOPPING! Avslutningen och en av hojdpunkterna med resan. Carro och jag har skrivit shoppinglistor ;) Har ingen aning om hur jag ska fa hem allt jag tankt kopa men det ska for hoppningsvis ordna sig.

Nu ar klockan halv elva och vi ska dra oss tillbaka till hotellet for att nanna tidigt sa vi orkar med morgondagen. Kommer bli en lang dag. Pa lordagnatt gar flyget hem mot Sverige. Saknar er dar hemma!!!

Det forsta jag ska gora nar jag kommer hem (forutom att krama alla) ar att kla granen (som jag inte fick for F innan jag akte) och lyssna pa julmusik!

Puss!

Inga kommentarer: