tisdag 15 december 2009

091215 Bilder

Har kommer lite mer bilder. Av nagon anledning gar det inte att flytta bilderna sa det ar i en valdans oordning tidsmassigt.
F fick antligen aka Jetski!

Strandmys pa Kata Beach



Glada tjejer njuter av solnedgang i Phuket


Har anlander vi i Krabi efter nagra dagar pa Phi Phi



Fullpackad ;)


Hela ganget framfor vattenfall pa Bali

Timo och Ruppe ater frukost pa hotellet i Phuket


Utekvall i Krabi med Buckets!


Jag med utsikt fran hotellet


Jag och F framfor vattenfallet pa Bali


Vi spanner oss i solnedgangen


Hela ganget njuter av kvallen pa Kata Beach



Jag leker med delfinen i Lovina pa Bali

Carro pa vag ner i havet pa Kata Beach i Thailand



Jag dricker bucket

Jag med varldens coolaste fagel i Lovina pa Bali



Carro och jag festar i Krabi

Inga kommentarer: