torsdag 21 augusti 2008

080821 Nu är det klippt!

Jag gjorde det! Jag har klippt av långhåret!

Det var inte lätt, men nu känns det skönt.





















Imorgon är det fredag. Jag har kommit på att båda mina två favoritord börjar på F-R-E-D.

Fredrik och Fredag :)

Jag ska se Casanova imorgon och sen lägga mig i tid för att orka med hela lördag. Kräftskivans lördag.

Pratade nyss med Elin i telefonen. Hon är på väg hem från götet, förhoppningsvis kommer hon till stan i tid för att hinna svänga in till mig innan det är dags att nanna. Jag har saknat henne.

Undra om man skulle pallra sig ner och sola en sväng. Jag menar, får man inte riktig sommar så får man väl låtsas.

Jag sitter för övrigt och bettar för glatta livet på Disneyfilmer på Tradera. Dem jag helst vill åt är Lilla Sjöjungfrun och Askungen. Men jag hamnar hela tiden i ett dilemma. Dels tycker jag "Varför betala för film man kan ladda hem gratis?", men å andra sidan vill jag ha dem på skiva (och hur mycket man än säger att man ska bränna ut det man laddar hem, så gör man det aldrig), dessutom sätter jag faktiskt en del värde i själv fodralen. Men samtidigt, när priserna börjar stiga lite mycket uppåt i en budgivining så blir jag naturligtvis snål och tänker "herregud, lägga ut en massa på detta när jag lika gärna kan tanka hem gratis" - så går det sådär fram och tillbaka i huvudet och slutar med att jag är med i en massa budgivningar, men vinner ingen.

Nåväl. That's it for today!

Mofasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blev jätte fint gumman!:) ses i morgon,puss

Anonym sa...

Ohh vad fint de blev! :D

Anonym sa...

Hakim berätta att du klippt dig! vart jättefint! Men vill se det live :P hihi. Vi hörs nått gums.