fredag 22 augusti 2008

080822 Fredagkväll

Hallådill,

Ska snart sova. Tänkte bara skriva några rader då jag inte lär göra det på resten av helgen. Fick kanelbulla som fredagsfika idag på jobbet - mumma!

Har spenderat kvällen hos min underbara moder som bjöd mig på middag. Hennes väninna Viveka och hennes dotter Julia var också där. Efter maten slängde vi oss i soffan och såg Walk the line. Lika bra denna gången som senast jag såg den! And it burns, burns, burns....

Gustav ringde! Min tappre vapendragare och vän som numer (tyvärr) är bosatt i Norge. Han är i alla fall hemma i stan ikväll och gjorde ett tappert försök att övertala mig till utgång. Funkade inte denna gång. Jag är fast besluten att lägga mig snart för att orka med hela morgondagen. Känner på mig att det kommer bli en lång (dock svinrolig) dag med kräftskivan. Nåväl, det var härligt att höra hans röst igen. Han åker på onsdag, så jag ska försöka träffa honom innan dess.

En tråkig sak är att min prins inte kommer hem till mig inatt. Efter jobbet åker han direkt ut till huset där festen ska äga rum, så jag kommer inte träffa honom förrän jag kommer dit med tjejerna imorgoneftermiddag. Saknar honom redan!

Har börjat vant mig lite med det korta håret nu. Kändes jävligt skumt att tvätta det imorse - fanns ju inget där! :) Det resulterade i kraftig överkonsumtion av hårschampoo.

Här kommer en liten film jag klippt ihop av några godbitar från bröllopet vi var på 080809.

God Natt!


1 kommentar:

Anonym sa...

YAY! det var jätte kul att träffa dig idag anna =) Jag hör av mig nästa gång jag beger mig norrut. Många stora kramar din norske vän!