onsdag 27 augusti 2008

080827 Kräftskivan hos Per

Hej hej,
Onsdag idag. Är hemma sjuk från jobbet. Satans ont i halsen och kraftiga sömnproblem har gjort mig helt slut. Nåväl, nu har man i alla fall tid att uppdatera bloggen.
Kort sammanfattning. Lördagen innehöll allt!

  • Kräftor (oväntat va?)
  • Fylla
  • Dans
  • Bad
  • Naket
  • Svepartävlingar
  • Vrickad fot
  • Lite lite bråk
  • Bastu
  • Gråt
  • SKRATT!
  • Trasiga möbler
  • Söndersnubblat fågelbad
  • Musik
  • ...och lite med naket.
Här kommer bilder!

Glada pojkar innan middagen
Jag och mina vapendragare väntar på mat
J var på G, som alltid!

Det var många som åt


Erica hittar en kräfta med bäbisklo!

Ericka, Hakim och Emma posar

Dags för tävling!

..som ledde till att Abbe stukade foten


Elin, jag och Ida smilar upp oss

Här förvarades alkoholen

En inte allt för vanlig syn, jag tar en shot

Niklas, jag, Erica och Elin

Halvnakna karlar i badtunnan

Lollo och jag

Gitarren åkte fram innan det var färdigt

Senare på kvällen, Elin, jag och J

En film kommer nog upp snart också. Nu ska jag gå och kurera mig. Puss på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meeen, var ida asp med er? :-) blev chockad att se henne på bild på din blogg.. hehe krya på dig vännen. puss

Anonym sa...

guuud hade velat vara med! synd att det krockade med min dans. men gumman ta krya på dig. Hakim har blivit dålig han med.. Vi hörsnått. Puss