tisdag 5 augusti 2008

080805 Fredagen

Så fick jag äntligen tvätten tvättad.

Min strumpa Vs. Fredriks strumpa

Senare kom Lollo till mig och vi drack vin hemma och hade de trevligt. Senare kom pojkarna och även om vi var få hemma så blev det lite av en vild kväll (i alla fall för mig). Vi gick, föga oväntat på Stadshuset. Kvällen var lyckad förutom den detaljen att jag kom hem utan min blåa kofta som jag hade på mig när jag gick hemifrån. Ingen aning om var det tagit vägen. Jag som är Efterfesternas fiende Nr. 1 kan aldrig ha varit nyckter då jag till och med tillät efterfest hemma hos oss...

Lördagen var jag "Oj så bakis". Helt ärligt stack vi inte näsan utanför dörren på hela dagen. (dagen och dagen, vi sov till ca 17:00). Eller jo, F stack på macken och köpte saltlakrits åt mig. (Du underbare!) Sen låg vi på madrassen framför TVn och plöjde filmer och pizza hela kvällen. Underbart!

Vi såg Sweeney Todd - lite obehaglig och märklig, men ändå bra. Jag menar det är ju Depp!

Inga kommentarer: