söndag 8 november 2009

091108 Brorsan 25 år!

Min stora storebror blir hela 25 år nästa lördag. Då jag inte kommer ha möjlighet att fira honom då så bestämde mamma och jag oss för att smygfira honom nu i lördags hemma hos mormor och morfar. Trevlig kväll var det, med OJ så mycket mat!



Jag och morfar sitter och kämpar med ett korsord i väntan på mat (och födelsedagsbarnet som har en vana av att alltid vara sen).




Morfar och lille Anton som proppar i sig ostkrokar innan maten ;)




Sötnosen fick hoppa in i korsordandet





När mormor och morfar inte kan ett ord i ett korsord så använder de inte Google som vi andra utan nån gammal korsordsbok som jag inte förstår riktigt hur man använder.





Jag garnerade tårtan. (ser nästan ut som en riktig husmor här)




Jag mellan morfar och mormor a.k.a Bill och Bull





Efter maten däckade vi alla




Kurre visar sin trevligaste sida ;)




Födelsedagsbarnet skär tårta





Anton rockade i Jacuzzin



Vi avslutar med ett klipp på 9-årige Anton som på något sätt hittade energi att bjuda på en spontan dans-show efter maten när vi andra intog soffläge för att smälta paltkoman så vi skulle orka få ner tårta också. Bra jobbat Anton!

Idag är det söndag och jag och F har handlat mat, städat och fejjat hela dagen för om en kvart kommer pappsi hit och då ska vi fira honom för det är ju FARS DAG idag! :)

Om exakt en vecka sitter vi i planet.

1 kommentar:

cj sa...

hahahahaha, frågan är om man inte skulle ge sin vänstra arm för att kunna dansa sådär :D