måndag 16 november 2009

091116 Framme!

Hej allihopa!

Tankte bara saga att vi har kommit fram och allt har gatt bra! Kom till Bali vid strax efter 2 pa eftermiddagen lokal tid och har hunnit hitta ett hotell som vi trodde skulle vara bra men rummen ar piss sa vi ska forsoka hitta nagot battre imorgon. Men vi har hunnit bada av oss i den harliga poolen och kopt solbrillor och flipflops. Vi ska strax ata och sen bara ta det lugnt da vi ar valdigt mora efter den svinlanga resan.

Imorgon ska vi utforska stranden. Aterkommer nar jag kan.

Puss pa er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!(&co) Roligt att höra att allt gått bra och hoppas ni får tag på bra rum. Är Bali som du förväntat dig? Fina stränder mm mm mm? Kan säga att här hemma är det så grått o trist att man blir färglös bara man tittar ut. Hursomhelst, det har gått 1 dag nu och saknar dig redan.

Ha det gott! och lägg in bilder =)

/B

Elin Landell sa...

Hej Gumman. Vad roligt att ni kommit fram och att allt gått bra. Önskar att jag var med, det är så trist vädet här hemma, och det ska fortsätta så till minst söndag... Men men, igår var jag och hämtade min soffa som kommit :D jättefin! Så nu är det bara nyckeln till lägenheten som fattas.
Ha det bra nu, och håll ihop, känner mig lite orolig för er :)
Hälsa aklla så hörs vi.
Puss, älskar dig <3

Anna Bydén sa...

Hej B! Jag visste inte riktigt vad jag skulle forvanta mig men har e underbart. Jag vet att jag INTE f;rvantade mig denna varme. I solen maste det vara minst 50 grader. Det ar sinnessjukt varmt. Pa eftermiddagarna nar solen legat pa poolen kanner man ingen skillnad pa luften och vattnet i poolen. Stranden har i Kuta ar inte jattevacker (men den har roliga vagor) men det visste vi. Ska besoka finare strander senare. Halsa jobbet!

ELIN: Hej gumman! Jag saknar dig redan! Var soffan fin? Nu blir du snart ensamstaende och inte sambo langre. Jag langtar till din inflyttningsfest! Jag ska halsa ganget. Halsa Pippi! Ge mamma en kram fran mig om du traffar henne. Puss gumman