söndag 29 november 2009

091129 Lite nya bilder

Hejsan! Nu ar vi tillbaka pa Bali. Hinner inte skriva sa mycket nu. Vi har tagit det lungt nagra dagar. Fick tyvarr inte plats pa varat gamla hotell som vi hade innan trippen till Gili sa nu bor vi pa ett annat i narheten som ar lite lite samre men anda helt ok. Vi festade i fredags och i lordags sov vi halva dagen, gick ut och lade oss i pa en solstol i skuggan och lag dar hela dagen och sen spenderade vi kvallen pa hotellrummen. Hyrde en DVD-spelare i receptionen och bestallde hem Donken mat (Ja, man kan gora det! Helt javla underbart! Det kommer en liten balines med mat bak pa moppen) och degade pa rummet hela kvallen. Bilderna ar fran Gili och festkvallen nar vi kom tillbaka till Bali.




I baten pa vag ut pa snorklingsaventyr



F och jag laddar for motet med fiskar och koraller



Glassbottom boat - roligt! (syns dock inte bra pa bilder)

Efter 3 snorklingsstopp pa vagen stannade vi pa sista on Gili Air och at lunch pa stranden. Mysigt!

Emil och Carro ater mat



Val tillbaka pa var Gili o tog vi en hast och vagn pa kvallen till ons ena kortsida for att bevittna den fantastiska solnedgangen. Underbart! :)

Solen har precis gatt ned
Tillbaka pa Bali igen och den inte alls lika vackra Kuta Beach. Vi blir extremt uppvaktade av alla forsaljare. Den har dagen tackade jag till slut Ja till manikyr...det slutade med Manikyr, Fotskrubb, massage och 4 armband. De kan konsten att overtala en, haha!

I fredags tog vi en utekvall i Kuta. Har ar vi pa Sky Garden



Har forfestar vi pa Vi Ai Pi

Glada flickor


Timo ar torstig



Under Happy Hour ar allt halften sa billigt! ;)
Idag ar det sondag och vi har bara legat vid poolen hela dagen. Ikvall blir det lungt men sent. Grabbarna ska se nagon fotbolls match med Zlatan som borjar tva inatt. Vi far se om jag och Carro orkar vara vaken sa lange. Nu ar klockan 8 och vi ska val borja se oss om efter middag.
Puss pa er!

3 kommentarer:

Elin sa...

Men vilken fin bild på dig och solnedgången :)Kul att se att ni har det härligt, det är du värd! Kram,Elin

Anonym sa...

Hej gosan saknar dig jättemycket.
Ni verkar ha det bra ,det har jag med, har haft en jättemysig vecka med syrran. Hade en fantastisk kväll när vi var då Idol i fredags på Malmö Arena.Jag älskar dig sååå mycket pussar överallt från mammsen.Hälsa alla syrran hälsar också

Anna sa...

Elin: Hej Gumms! Ja det var verkligen jattefint! Hela himlen lyste orange och solen var som en gigantisk apelsin! Nu ar det snart 1a dec! ;)

Mamma: Din javel! att du skulle se idol live fore mig! Haha ;) Jag saknar dig med! Nu ar klockan halv 3 pa natten. Grabbarna sitter i en bar mitt emot och kollar pa fotboll. Carro och jag fick trakigt sa vi smog over pa internetcafe. Enda anledningen till att vi orkade vanta uppe var att vi ville se zlatan, men han var ju inte ens med fran start. Hoppas du har det kul i malmo. Du far beratta allt nar jag kommer hem. Kom att tanka pa en sak. Om du bor nagot hos mig nar du kommer hem och vill anvanda datorn, sa behover du nog byta batteri i datamusen for att den ska funka. Vanliga AA batterier. Vi hors mamsi! Alskar dig! Halsa tillbaka till skaningarna! Puss