torsdag 19 november 2009

091119 Lite bilder

Hej,

det tar en san j*vla tid att ladda upp bilder sa detta ar allt jag har att komma med just nu. :)



Jag och Carro pa flygplatsen i Thailand, medan vi vantar pa flyget till Bali




Utsikten fran var ena balkong med ena poolen



Carro, Ruppe och jag mar gott i poolen




Jag och F pa Kuta Beach



i
Ganget (forutom Emil) pa stranden

Jag, Ruppe och Carro innan utgang igar


Nu ar klockan 22:10 och Carro och jag sitter har pa internetcafe. Grabbarna har gatt tillbaka till hotellet och lagt sig i poolen. Vi har varit och kakat en tokmiddag. Det blir ganska tidig kvall ikvall da en bil kommer och hamtar oss kl 09:00 imorgonbitti och ska ta oss pa en heldgstur. Tror det blir toppen.

Vi tog tempen i poolen imorse och den visade 32 grader och da ar det anda bra mycket varmare i den pa eftermiddagarna nar solen legat pa. Nej nu ska vi ga och svalka oss! Kram kram!



Inga kommentarer: