lördag 14 februari 2009

090214 Alla hjärtans dag

Hej,

Sitter hos mamma nu. 00:07 är klockan. Med andra ord är det inte alla hjärtans dag längre. Lyssnar på The Killers - Human, som jag tack och lov ännu inte ledsnat på. Skitbra låt men snart har radion försört den.

Idag har jag sovit ut med älsklingen. Sen har vi myst med Hakim och Ericastan, sen gick vi hem med Hakim och lagade tacos. Mamma kom och åt med oss, sen åkte hon och jag upp till henne och kollade på melodifestivalen och grabbarna gick till jobbet.

Nu har mamma och jag suttit här och pimplat vin halva kvällen. Jag för en potentiell utgång (som inte verkar bli av då jag fortfarande sitter här), och mamma för vanligt 40+ lördagkvällsdrickande.

Jag vet att man grammatiskt sett inte ska göra först ett kommatecken och sen ett "och" men jag skriver så i alla fall.

Imorgon ska min älskling och jag ha vår alla hjärtans dag, då vi inte direkt hade den idag. Inga stora planer. Ligga länge som fan i sängen och hålla om varandra, äta god mat (i vår värld = pizza) och troligtvis hyra film.

Jag vill även säga ett otroligt jävla stort grattis till en nära vän till mig som vann en tävling idag. En vinst som troligtvis blir ett minne för livet. Grattis stormamma!

Har suttit här och kollat igenom bilder på mammas dator. Många gamla minnen! Tror jag ska slänga upp några, men isof i ett nytt inlägg då den här bloggsidan dampar sig varje gång man ska lägga upp en bild i ett inlägg med text.

Undrar hur jag ska komma hem ikväll...Nån som känner nån som kör?

Sist men inte minst, ett filmcitat:

"Fille, det växer i greeeesmattan!"

Inga kommentarer: