torsdag 26 februari 2009

090226 Vintorsdag

Hello!

Då sitter man här igen med PS3 NHL hockey i bakgrunden ;)

Efter jobbet idag gick jag och handlade, sen hem. Väl hemma gjorde F mat medan jag städade. Dammtorkning och dammsugning så nu jävlar är här dammfritt! När maten var klar kom mamma och åt med oss. Fredriks underbara lax med romsås. MUMMA! :)

När vi skulle ta fram vätska till maten kom F på det underbara faktum att vi hade en oöppnad vinflaska hemma. Fick ju vin av Björne i inflyttningspresent. Passade skitbra till laxen ;)

Sen ringde J och ville spela hockey. Vi hade lax över så vi bjöd han på mat. Han i sin tur tog med sig Peerdy. Då flaskan var slut gick vi över på billiga dunken. När den ändå var framme, varför inte ett glas till liksom?

Sen plingade det på dörren och Lollo och Elin kom förbi och plötsligt var lägenheten full. Mer vin :)

Lollo hade inte sett lägenheten innan då hon nu för tiden bor i Östersund. Hon gillade den. Vi har haft en trevlig kväll. Nu är bara J kvar, han och F har precis spelat klart sista matchen. Tror han är på g hem nu.

Imorrn blir det fest. Lollo och Elin är säkra. Krille och Nicke kanske kommer. Har försökt övertala några från jobbet men de är så muppiga så vi får se vad som händer. Sprit och musik blir det iaf, den saken är säker.

Nu ska jag kramas med F i soffan. God natt på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! är sådär med mig. Hakim o jag har gjort slut.. ingen av oss ville, men var nog kanske bäst så..med tanke på lumpen o så.. men jag har inte riktigt accepterat det än tror jag..