tisdag 24 februari 2009

090224 Skit-tisdag

Hej,

Jävla skitdag har det varit. Mått dåligt på jobbet. Satans huvudvärk och känt mig allmänt seg, som i en bubbla. F skulle möta mig efter jobbet. Trodde det var en bra idé då jag visste att han varit inne hela dagen och troligtvis behövde lite luft. Fick en utskällning för att jag tog sån lång tid på mig och han gick typ två meter framför mig hela vägen hem utan ett ord. När vi kom hem förstod jag varför.

När vi kom hem förstod jag. I soffan satt Peerdy och J och på TVn var ett massaker TV-spel på paus. Min söta sambo har fått låna ett PS3 igårkväll och nu är han helt fast. Jag som tänkte ge honom ett vid ett väl valt tillfälle. Tror jag tänker tänka om på den fronten. Hoppas han måste lämna tillbaka det snart...

Sen teliaidiotjävlacpkillen var här fungerar inte längre Internet på min dator. Tanken var att han skulle fixa sakerna, inte göra dem värre!!!

Så nu sitter jag i vardagsrummet vid Fs dator (där funkar minsann Internet förstår ni) och håller på att få mitt huvud krossat av ljudvågorna från alla K-pister och bazookas från TV-jäveln. Inte ens se på TV kan jag med andra ord, då vi valt att endast ha TV i vardagsrummet, vilket jag ångrar bittert just nu.

Hade faktiskt tänkt städa när jag kom hem, men finns inte en chans att jag tänker flänga runt med dammsugaren medan grabbarna sitter framför TV-spelet.

JÄVLAR vad jag känner mig irriterad. Inge lakrits har jag heller....

Inga kommentarer: