lördag 14 februari 2009

090215 Gamla bilder!

Har tagit en bild ur nästan varje mapp på mammas gamla dator. Resultatet:



Jag och mina numera skånska kusiner under malmöfestivalen 2006

Barnen i släkten - Ida och Joakim

Jag i fotoprojekt med Carro, gamla goda tider!


Jag och min familj precis efter lastbilsflaket på studenten -06


Jag och Elin under mitt vimmelfotografsjobb på Svenssons. -06?


Elin och Lollo leker i Granlo. -06


Jag och kusin Hanna hos Anderssons på julafton för några år sen


Haha, jag och Gustav är joggande oljeshejker + tillhörande harem på klassbus inför studenten


Lollo är kenyanskvaderklassikern -06


Jag och en massa folk på fest, mest från Elins klass. Troligtvis -05


Fest hos Lollo för längesen. Intrång i polis-Marias garderob hade gjorts ;)


Farmors 70-årspresent från barnbarnen


Jag och två av mina kusiner på gran canaria, årskiftet 03-04. Observera att jag är den blonda jäveln i mitten ;)


Fyller man 18 så gör man. Elin hyllas av 3 halvnakna karlar. -06


Elins härliga present på 18-årsdagen. En kopia på legget som hon lånat i över ett år med texten "Använd ditt eget jävla leg"


HAHA! Jättelängesen. Elin leker med maten på den tiden hon bodde i njurunda. Säkert -03 eller ngt liknande

Vy från mösspåtagningen -06


Studentkvällen!


Jag sitter med Gustav på toan och dricker skumpa och käkar jordgubbar på studentdagen i skolan.


Massa dansande brudar från min nyårsfest i brorsans lägenhet 05-06


Jag från ett annat fotoprojekt med carro. Troligtvis -06


Jag blond från halloweenfest i min morbrors stuga. 2005


Jag och Klas från mentorgrillningen under studentveckan


Jag och Carro dansar i njurunda. Foto igen, tema "lycka"

Inga kommentarer: