söndag 22 februari 2009

090222 Söndag

Bra att blogga direkt efter krogen. Mycket vettigt printas ned. Not...

Kvart över tre är klockan och jag har precis vaknat. Har nyss stoppat i mig en alvedon. Det är i dessa stunder man frågar om det är värt det. Just nu tvekar jag. Hade jag frågat mig själv kl 02:00 igår på dansgolvet hade jag inte tvekat ;)

Såg meoldifestivalen igår. Måste säga att programmet blir bättre och bättre varje lördag trots att det fortfarande finns vissa rötägg som jag inte förstår hur de kommer in i tävlingen från första början.

Jag måste nog säga att rätt låtar gick vidare. Kan inte för mitt liv förstå att jag skulle blir glad av att Molly Sandén gick vidare. För det första är jag allmänt emot ballader i den tävlingen, sen är präktiga småtjejer som alltid är glada och tycker allt de provar på är det roligaste och bästa som finns - a la Amy Diamond, det värsta som finns. Men - den låten var fan fin.

Nu måste jag inta ryggläge innan jag kexar på tangenbordet.

So long!

Inga kommentarer: