lördag 21 februari 2009

090222 Söndagmorgon 04:02

Halloj!


nu är det natt - igen! kom nyss hem från krogen. sitter och fricker resorb och gör det bästa för att somna, men ändå vakna när F ringer och vill in. Av erfarenhet brukar det inte gå så bra att vakna av en telefonsignal då jag druckigt alkohol hela kvällen.

jag fryser som fan och ska nu lägga min under två täckem och vänta på min prins. Gick hem med J och hans galvbråkiga vän Patrik. jag kom hem säkert med andra orv. nu är det dock kallt. Swinfly var på stads ikväll. trevligt. imorgon ska jag och älsklingen sova halva dagen och sen äta pizza, kolla på film och käka godis.

tänkte säga tjyvröka, men inspg just att jag av ngn anledning gett bort alla cigg. kanske dumt. kanske inte?

-varför har du tjejskor på dig?

Inga kommentarer: